Naročila za izdelke, ki so na zalogi, pa sprejemamo do 18. decembra.

Nakupovalna košarica
0 | 0.00 €
Košarica je prazna
Najprej dodajte izdelke
  • Luksuzni izdelek iz kvalitetnega 100% kašmirja
  • Pišite nam!info@kasmir.si
  • Imate vprašanja?+ 421 918 471 148 ?

Reklamacije in vračilo blaga

Zagotavljamo vam uspešne reklamacije in zamenjave

Ne glede na to, da se trudimo ponujati samo najkvalitetnejša oblačila, se lahko kdaj pa kdaj zgodi, da se na njih lahko pojavi kakšna napaka. Vse reklamacije poskušamo odpraviti kar se da hitro.

Drug razlog za vrnitev izdelka je lahko slaba izbira velikosti ali barve. Brez kakršnihkoli komplikacij nam lahko blago pošljete nazaj in prosite za menjavo modela, ali pa vračilo denarja.

V primeru reklamacije ali pa vračila pošiljke iz kakršnihkoli razlogov, nam izdelek pošljite na naslov naveden v kontaktnih podatkih. V paket ne pozabite dodati lista z opisom napake + število računa (če bi želeli vračilo denarja).

Trenutno lahko za reklamacijo uporabite samo ta slovaški naslov. Izdelek lahko pošljete v 2. razredu kot pisemsko pošiljko. Ni se Vam potrebno bati, poštnina na Slovaško v tem primeru stane okoli 3 evre. Če je reklamacija naša napaka, vam potne stroške povrnemo.

Naslov:

Peter Greša

Podjavorinskej 34
94901, Nitra
Slovaška

Prodajalec je odgovoren za napake, ki jih ima pošiljka ob prevzetju kupca, ali pa, ki se pojavijo v obdobju garancije. Reklamacije se ne upoštevajo v primeru:

1. če je napaka nastala zaradi nepravilne uporabe oz. ki je v nasprotju z navodili za uporabu

2. če je napaka nastala zaradi mehanske poškodbe (zlom, razbitje, raztrganje, opraskanje, itd.)

3. če je napaka nastala zaradi naravne nesreče